Credinţa este în cele nevăzute, dar se simte cu mintea şi sufletul din care se naşte Nadejdea si Dragostea.

18.11.10

DESPRE LUME

Ps.7.7: Pe voi lumea nu poate sa va urasca, dar pe Mine ma uraste pentru ca Eu marturisesc despre ea, ca lucrarile ei sant rele.
Ps.15.18: Daca va uraste pe voi lumea, sa stiti ca pe Mine mai inainte de voi M-a urat.Daca ati fi din lume, lumea ar iubi ce este al ei; dar, pentruca nu santeti din lume, si pentruca Eu v-am ales din mijlocul lumii, de aceea va uraste lumea.
Cine Ma uraste pe Mine, uraste si pe Tatal Meu.
Dar lucru acesta s-a intamplat ca sa se implineasca vorba scrisa in Legea lor :,, M-au urat fara temei.”

Ps. 35.19: Sa nu se bucure de Mine cei ce pe nedrept i-Mi sant vrajmasi, nici sa nu-si faca semne cu ochiul, cei ce Ma urasc fara temei!
Caci ei nu vorbesc de pace, ci urzesc inselatorii impotriva oamenilor linistiti din tara.
Isi deschid gura larg impotriva Mea, si zic: Ha!Ha! Ochii nostri isi vad acum dorinta implinita!

Ps.69.4: Cei ce ma urasc fara temei, sant mai multi decat perii capului meu; ce puternici sant cei ce vor sa ma piarda, cei ce pe nedrept imi sant vrajmasi; trebuie sa dau inapoi ceea ce nu am furat.

JUDECATA

Ps.14.30: Nu voi mai vorbi multe cu voi, caci vine stapanitorul acestei lumi,si el nu are nimic in Mine.

Ps.12.31: Acum este judecata acestei lumi; acum stapanitorul lumii acesteia va fi aruncat afara.

Ps. 3. 19:  Iar aceasta este judecata ca Lumina a venit in lume, si oamenii au iubit intunericul mai mult decat Lumina. Caci faptele lor erau rele.
Ca oricine face rele uraste Lumina si nu vine la Lumina, pentru ca faptele lui sa nu se vadeasca.
Or cel ce lucreaza adevarul vine la Lumina, ca sa se arate faptele lui, ca in Dumnezeu sant savarsite.

Ps.8. 34: Iisus le-a raspuns: Adevarat, adevarat va spun: oricine savarseste pacatul este rob pacatului.
Iar robul nu ramane in casa inveac; fiul insa ramane in veac.
Deci daca Fiul va va face liberi liberi ve-ti fi intradevar.
Ps.1.37: Stiu ca santeti samanta lui Avraam, dar cautati sa Ma omorati, pentru ca nu incapein voi cuvantul Meu.
Eu vorbesc ceea ce am vazut la Tatal Meu, iar voi faceti ceea ce ati auzit la tatal vostru.
Ei au raspuns si au I-au zis: Tatal nostru este Avraam. Iisus le-a zis:Daca ati fi fiii lui Avraam, ati face faptele lui Avraam.
Dar acum cautati sa Ma ucideti pe Mine, omul care v-am spus adevarul pe care l-am auzit de la Dumnezeu. Avraam n-a facut aceasta.
Voi faceti faptele tatalui vostru. Zis-au Lui: Noi nu neam nascut din desfranare. Un tata avem: pe Dumnezeu.
Le-a zis Iisus:Daca Dumnezeu ar fi Tatal vostru, Ma-ti iubi pe Mine, caci de la Dumnezeu am iesit si am venit.Pentru ca n-am venit de la Mine insumi, ci El M-a trimis.

Ps. 8. 43: De ce nu intelegeti vorbirea Mea? Fiindca nu puteti sa dati ascultare cuvantului Meu. 44.Voi santeti din tatal vostru diavolul si vreti sa faceti poftele tatalui vostru. El de la inceput a fost ucigator de oamenisi nu a stat intru adevar, pentru ca nu este adevar in el. Cand graieste minciuna, graieste dintru ale sale, caci este mincinos si tatal minciunii.
Dar pe Mine,fiind ca spun adevarul, nu Ma credeti.
Cine dintre voi Ma vadeste de pacat? Daca spun adevarul,de ce voi nu Ma credeti?
Cel care este de la Dumnezeu asculta cuvintele lui Dumnezeu; de aceea voi nu ascultati, pentru ca nu santeti de la Dumnezeu.