Credinţa este în cele nevăzute, dar se simte cu mintea şi sufletul din care se naşte Nadejdea si Dragostea.

21.10.10

Rugăciune către Sfântul Ierarh Nicolae

O, Sfinte Nicolae, bineplăcutule al Domnului, 
folositorule cald și grabnicajutătorule
a celor scârbiți de pretutindeni. 
Ajută-mi mie, celui păcătos și mâhnit în această viată,
roagă-L pre Domnul Dumnezeu
să-mi dăruiască iertarea tuturor păcatelor mele
cu care am greşit din tinereţea mea în toată viaţa mea
 cu lucrul, cu cuvântul, cu gândul şi cu toate simţirile mele
şi în ceasul ieşirii sufletului meu
ajută-mi mie, celui ticălos, 
roagă-L pre Domnul Dumnezeu, Făcătorul a toată făptura,
să mă izbăvească pre mine 
de vămile văzduhului şi de munca cea veşnică, 
că totdeauna să preaslăvesc
pre Tatăl, pre Fiul şi pre Sfântul Duh 
şi milostiva ta mijlocire
acum şi pururea şi în vecii vecilor.
Amin.