Credinţa este în cele nevăzute, dar se simte cu mintea şi sufletul din care se naşte Nadejdea si Dragostea.

21.10.10

Rugăciune către Sfântul Mucenic Pantelemon

    O, Sfinte bineplăcutule a lui Hristos
pătimitorule și multmilostive doftore Pantelemon!
Îndură-te asupra mea, a păcătosului rob, 
auzi suspinul și strigătul meu,
milostivește-l pre Marele Doftor al sufletelor şi trupurilor noastre, 
Hristos Dumnezeul nostru, 
ca să-mi dăruiască vindecare de boala care mă chinuiește.
Primește nevrednica rugăciune a celui mai păcătos dintre oameni. 
Cercetează-mă cu cercetare plină de har.
Nu te îngrețoșa de rănile mele păcătoase, 
ungele cu undelemnul milei tale și mă tămăduiește pre mine, 
ca, sănătos fiind cu trupul și cu sufletul,
rămășita zilelor mele cu harul lui Dumnezeu să le pot petrece
 în pocăință și împlinirea voii lui Dumnezeu,
învrednicindu-mă să primesc sfârșit bun vieții mele. 
O, bineplăcutule a lui Dumnezeu! 
Roagă-L pre Hristos Dumnezeu, 
ca prin mijlocirea ta
să dăruiasca sănătate trupului meu și mântuire sufletului meu. 
                                                            Amin.